Egy asszony élete

Szociális munkásként, nővérként, nőként sok nővel állok kapcsolatban. Kiöntik a lelküket, mesélnek, látom élni őket. Döntenek jól, rosszul, tanácstalanul látva saját életüket. Bárcsak lenne egy nőci-képző, ahol sok-sok tudást kapna az ember lánya...talán kicsit segíthetek... Az oldalon saját élmény, tapasztalat, barátok, ismerősök, kliensek élettörténetei találhatók. Örömmel fogadok hozzászólást, véleményt, kérdéseket! :) Szép napot Olvasóim!

Friss topikok

  • isabella24: Jaaajjj Istenem...emlèkszek erre a papikàra :-( Tőletek Az őrzőből aztàn hàtrakerült hozzànk a Kr... (2014.10.05. 18:39) Ígéret...
  • DocBulywood: @Tidna: Ez mind igaz. A kezdeti csalódások viszont olyan falat emelnek, amit egy "normálisnak" n... (2014.08.18. 22:13) Okosan válasszunk...
  • isabella24: Ez ìgy volt sajnos valóban....azt hitte ciki lesz előttünk ha kedves a mamàval....pedig pont Az el... (2014.07.13. 23:19) Kedvencem a pszichiátria II.
  • Tidna: @Pixynor: ... vagy valaki elmesélte neki... Köszönjük...nem véletlenül lett így megírva ;) (2014.07.02. 22:08) Volt férjemnek köszönöm!

Hollywoodi sztár.

2018.02.19. 01:49

szerző: Tidna

Fantasztikus ez az új app a facebookon. Mindenki meghülyült tőle, én is! Nem kell tökéletes smink, nem kell órákig vacakolni az okos telefonnal, hogy milyen szögből készítsem a legújabb szelfit, hogy lesz a legelőnyösebb. Nők és nem kevés férfi is (!) átváltoztatta magát filmsztár verzióra. Ha bele gondolok tök izgultam, amíg pörgött a homokóra és átrajzolta a grafika  a fejem. Az orrom kicsi lett, az ajkaim teltek, a ráncaim kisimultak, életemben nem voltam ilyen gyönyörű! Egy kicsit eljátszottam a gondolattal, mennyivel lenne könnyebb az életem, ha ilyen külsővel áldott volna meg az ég. Olcsóbb nem lenne a kenyér, de örömmel fürdőznék az ellenkező nem érdeklődésében, nőtársaim irigy pillantásaiban. Egy ideig biztos szuper lenne, de aztán azt gondoltam, sokan biztos arra gondolnának, hogy mindent csak a ragyogó külsőmnek köszönhetek. Még szomorúbbá tenne az idő múlása, még többet költenék ifjúság megőrző eljárásokra és csodakencékre - meggyőződésem ugyanis, hogy a szép emberek az átlagnál nehezebben viselik, ha öregszenek. Szóval kezdtem sajnálni magam a sok agyalást követően. Közben leégett a tűz, adni kellett a kutyáknak enni. Játszós ruhára cseréltem a pizsamát - fésülködés és tusolás nélkül, majd fogtam magam és kimentem a hóba játszani kicsit az ebekkel. Rohangáltunk, cincálták a ruhám, el is csúsztam a hóban. Vidáman öleltem őket magamhoz, jókat nevetve. Csináltam mindhárommal egy-egy közös szelfit. A meleg konyhában nézegettem az elkészült fotókat ... hát..... a hajam kócos, a szemem karikás, smink egy szál se, a ruhám sáros lett, a ráncaim elmélyültek a sok vigyorgástól, a bőröm még fakó sárga a pár napra rám támadt influenza miatt, de a szemem ragyogott!  Arra gondoltam, na ezekből a fotókból kéne párat posztolni, amolyan anti- hollywoddi sztáros stílusban.

Persze, nem tettem, hiszen ettől sem lenne olcsóbb a kenyér.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tidna.blog.hu/api/trackback/id/tr713680846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása